Na súčasnom stroji sa mu páči aj jeho konštrukcia. „Páči sa mi tvar korby, pri iných značkách býva zbytočne tvarovaná a navyše z nej často trčia kolesá, čo sa mi vôbec nepáči,“ hovorí. Veľmi pozitívne hodnotí aj stabilitu stroja. „Stabilita nášho rozmetadla je výborná, nekrúti sa a vďaka tomu, že je dvojnápravové, je ešte istejšie v teréne,“ dopĺňa. Rozmetadlo je vybavené nápravou so širokým rozchodom a parabolickým odpružením, čo zaručuje stabilitu a plynulý pochod aj v náročnom teréne. Stroj je konštruovaný na prevádzkové rýchlosti až do 40 km/h.
Údržbu opisuje ako jednoduchú a prehľadnú. „Stačí pravidelne mazať, všetko je dobre prístupné, navyše je tu aj centrálne mazanie. Je to len o tom sa o stroj starať, mazať a občas si ho prejsť,“ vysvetľuje.
Zaujímavosťou je drevená podlaha rozmetadla, ktorá u niektorých ľudí vzbudzuje prekvapenie. „Všetci sa čudujú, že to má drevenú podlahu, ale ja v tom vidím výhodu. Keď na ňu spadne kameň a doska praskne, jednoducho sa vymení,“ hovorí. Po skončení sezóny rozmetadlo vždy zaparkuje pod strechu a drevené dosky natiera olejom, aby predĺžil ich životnosť.
Rozmetadlo SIP ORION je možné po demontáži rozmetacieho čela využiť aj ako klasický náves. „Zatiaľ sme to však neskúšali,“ hovorí majiteľ. Vďaka možnosti nasadenia nadstavieb sa ponúka aj využitie pri zbere silážnej kukurice, keď môže slúžiť na odvoz rezanky.