Ušetrite starosti aj peniaze s autorizovaným servisom!

Aby sa investícia do novej poľnohospodárskej techniky vyplatila, je dôležitá dlhá životnosť a bezproblémová prevádzka stroja. Ako a kde teda servisovať traktor a zároveň ušetriť?

Prečo by mal byť autorizovaný servis prvou voľbou?

Využívať služby autorizovaného servisu je dôležité najmä v období, keď je váš stroj stále v záruke. Je dôležité vedieť, že pokiaľ si necháte vykonávať opravy u neautorizovaného servisu, môžete stratiť továrenskú garanciu, ktorá je u niektorých strojov až päťročná. To znamená, že ak sa následne vyskytnú problémy, budete musieť znášať náklady na opravy sami bez ohľadu na to, či je dátovo stroj stále v záruke. S autorizovaným servisom si udržíte garanciu a istotu, že výrobca bude stáť za svojim produktom. Okrem originálnych dielov sa počas opráv používajú aj originálne prípravky od výrobcu, ktoré sú vyvinuté tak, aby plne zodpovedali špecifikáciám vášho traktora.

Zverte svoj stroj odborníkom, ušetrí vám čas aj peniaze

Jednou z najväčších výhod autorizovaného servisu je odbornosť servisných technikov a taktiež podpora výrobcu. Všetci servisní technici sú školení a certifikovaní priamo výrobcom. Každý technik musí preukázať svoje znalosti o konkrétnych strojoch a ich komponentoch. Servis má tiež k dispozícii manuály na opravy strojov priamo od výrobcu, ktoré sú pre samotnú opravu kľúčovým materiálom. Takýto manuál výrobca poskytuje iba svojim autorizovaným servisom a žiadny iný servis nemá prakticky možnosť ho získať.
„Veľkú úlohu zohráva aj získaná prax. Naši servisní technici sú špecialisti pre jednotlivé značky a ich skúsenosti sa odrážajú nielen v kvalite odvedenej práce, ale aj v rýchlosti, akou dokážu daný problém vyriešiť,“ hovorí vedúci servisnej siete Jan Stehlík.

Servisujte s predstihom, využívajte akčné ponuky alebo servisné zmluvy

Naše autorizované servisy ponúkajú aj prepracovaný zľavový program, ktorý môže výrazne znížiť náklady na servis a náhradné diely. Zákazníkom pravidelne ponúkame akčné výhody v rámci každoročných predsezónnych prehliadok, ktoré pomáhajú prevencii problémov a výpadkov počas pracovnej sezóny. Pri servisných službách platí viac ako pri čomkoľvek inom „čo môžeš urobiť dnes, neodkladaj na zajtra“. Plánovať opravy dopredu a využívať akciové ponuky je jednou z cIest, ako ušetriť čas, peniaze aj starosti.

„Naše servisy si zakladajú na dôvere, ktorú nám naši zákazníci dávajú. Okrem pravidelných akčných ponúk poskytujeme stálym zákazníkom aj servisné zmluvy, ktoré im zaručujú najvýhodnejšie ceny v závislosti od objemu zákaziek.“
 

Jan Stehlík, vedoucí servisní sítě AGRI CS

Normohodina = Rýchlo a kvalitne odvedená práca, s férovou cenou

Unikátnou výhodou autorizovaného servisu AGRI CS je používanie normohodín. Každá oprava je starostlivo rozpracovaná a fakturovaná na základe časovej dotácie. To znamená, že naši zákazníci platia spravodlivú cenu za vykonané práce, a to bez ohľadu na konkrétneho technika, ktorý prácu vykonáva. Zároveň je dôležité brať do úvahy školenosť a odbornosť technikov. Našim cieľom je odvádzať prácu vzždy v tej najvyššej kvalite a zároveň za najkratšiu možnú dobu.
ikona ikona

KVALITA

Sme preškolení a certifikovaní výrobcom. Používame originálne prostriedky a máme maximálnu podporu výrobcu.
ikona ikona

RÝCHLOSŤ

Naše znalosti, skúsenosti a zázemie nám umožňujú opraviť závadu v najrýchlejšom možnom čase.
ikona ikona

FÉROVÁ CENA

Vďaka systému normohodín hradí zákazník spravodlivú a úplne jasnú cenu.

Ide o čas. Náhradné diely musia byť dostupné.

Náš autorizovaný servis disponuje centrálnym skladom, kde nájdete viac ako 11 000 originálnych náhradných dielov, ktoré sme schopní doručiť na servis alebo priamo k zákazníkovi do druhého dňa. V rámci zastúpenia značiek Case IH a Steyr máme vďaka zdieľaniu dát medzi importérmi a službe MAX Servis prístup aj do skladov naprieč celou Európou. Sme si vedomí, že najmä v sezóne, kedy môže akákoľvek odstávka stroja znamenať pre poľnohospodárov straty, je rýchlosť dostupnosti náhradných dielov rozhodujúca.

Navyše máme ako importér k dispozícii stroje, ktoré sú určené na rozobratie na náhradné diely. Takže pokiaľ konkrétny náhradný diel nie je okamžite k dispozícii, môže byť vyňatý z takéhoto stroja. Pre prípady dlhších opráv môže autorizovaný servis poskytnúť aj záložný stroj, ktorý môže zákazník využiť, aby predišiel dlhšiemu prerušeniu prác. 
 
„Okrem originálnych náhradných dielov, sme schopní zákazníkovi zaistiť aj repasované originálne diely, ktorých cena je výrazne nižšia ako pri nových originálnych dieloch a ich kvalita výrazne prevyšuje neoriginálne náhradné diely,“ vysvetľuje Ján Stehlík, vedúci servisnej siete AGRI CS.


AGRI CS prevádzkuje spoločne so svojimi dílermi v  České republice a na Slovensku 29 autorizovaných servisov pre traktory CASE IH a Steyr. Na každom z týchto servisov poskytujeme zákazníkov odbornosť, rýchlosť, spoľahlivosť a podporu a veríme, že tak dlhodobo prispievame k ich úspechom.